Regulamin aplikacji Stamply

Przeczytaj nasz regulamin, aby dowiedzieć się o zasadach korzystania z aplikacji Stamply.



§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogąelektroniczną, Damian Kowalski wykonujący działalność pod firmą Damian Kowalski wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Bratkowice 281, 36-055 Świlcza, NIP: 5170406229, REGON: 385933390, adres mailowy: kontakt@stamply.pl (zwany dalej „Operatorem”), ustala niniejszym Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”), który reguluje zasady korzystania z aplikacji Operatora o nazwie „Stamply” (zwanej dalej „Aplikacją”).

2. Aplikacja i udostępnione w jej ramach usługi stanowią usługę cyfrową w rozumieniu ustawy oprawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., a udostępniane w Aplikacji treści stanowią treści cyfrowe w rozumieniu niniejszej ustawy.

3. Użytkownikiem Aplikacji w rozumieniu Regulaminu jest osoba fizyczna, która poprzez swoje urządzenie korzysta z Aplikacji i dostępnych w niej funkcjonalności (dalej: „Użytkownik”).

4. Aplikacja umożliwia Użytkownikom zapoznanie się z ofertą przedsiębiorcy, który prowadzi profilw Aplikacji (dalej: „Firma”), założenie Wirtualnej Karty Lojalnościowej (dalej: „WKL”) oraz zbieranie punktów (pieczątek), które można wymienić na Nagrody oferowane przez konkretną Firmę na określonych przez nią zasadach, a także skorzystanie z innych Funkcjonalności, które zostaną opisane i udostępnione w Aplikacji.

5. Użytkownik ma możliwość założenia konta (dalej: „Profil”) w Aplikacji.

6. W sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminem, stosuje w szczególności przepisy:

6.1. kodeksu cywilnego,

6.2. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,

6.3. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,

6.4. ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych

6.5. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2 RODZAJE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

1. Operator na podstawie Regulaminu, w ramach Aplikacji świadczy następujące Usługi Elektroniczne (zwane dalej „Usługami”):

1.1. założenie i prowadzenie Profilu w tj. oznaczonego indywidualną nazwą (loginem) oraz poufnym hasłem Użytkownika, w którym gromadzone są dane Użytkownika. Warunkiem niezbędnym do założenia konta jest zapoznanie się i akceptacja Regulaminu Aplikacji,

1.2. skaner kodu QR,

1.3. Portfel Punktów,

1.4. System Opinii,

1.5. Newsletter.

2. Świadczenie Usług na rzecz Użytkowników Aplikacji odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

3. Użytkownik w ramach korzystania z Aplikacji na zasadach określonych Regulaminem i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ma prawo do zamieszczania w niej danych.

4. Prowadzenie Profilu w Aplikacji ma charakter bezpłatny. W celu założenia Profilu w Aplikacji Użytkownik musi wypełnić znajdujący się w Aplikacji formularz rejestracji. Rejestrując konto Użytkownik jest zobowiązany podać numer telefonu.

5. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Profilu w Aplikacjiz awierana jest na czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje w chwili wysłania przezUżytkownika uzupełnionego formularza rejestracji.

6. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu ze skanera QR w Aplikacji zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą skorzystania ze skanera QR albozaprzestania korzystania.

7. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Portfela Punktów w Aplikacji zawierana jest na czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje w chwili założeniaProfilu w Aplikacji przez Użytkownika, a jej rozwiązanie następuje z chwilą usunięcia Profilu. Prowadzenie Portfela Punktów jest bezpośrednio związane z prowadzeniem Profilu w Aplikacji.

8. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Systemu Opinii zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia opinii albozaprzestania korzystania z tej Usługi przez Usługobiorcę.

9. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na wysyłaniu wiadomości za pośrednictwem Newslettera jest zawierana na czas nieoznaczony.

10. Użytkownik jest zobowiązany do:

11. Aplikację w najnowszej dostępnej wersji Użytkownik może pobrać ze sklepu internetowego: Google Play (dla systemu Android), w AppStore (dla systemu IOS).

12. Z aplikacji można również korzystać za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

§ 3 WARUNKI UMOWY O DOSTARCZANIE USŁUG CYFROWYCH

1. Korzystanie przez Użytkownika z Usług oferowanych za pośrednictwem Aplikacji jest możliwe jedynie po jej zainstalowaniu na odpowiednim urządzeniu elektronicznym (zgodnie z wymogami określonymi w § 8 Regulaminu) oraz po zaakceptowaniu treści Regulaminu.

2. Zainstalowanie Aplikacji na urządzeniu Użytkownika i zaakceptowanie Regulaminu, jest tożsame z zawarciem z Operatorem umowy o dostarczenie Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej.

3. Dostęp do Profilu, o którym mowa w § 2 pkt. 1.1, Użytkownik może uzyskać za pośrednictwem Aplikacji mobilnej Stamply. Dane przekazywane przez Użytkownika w ramach konta ulegają synchronizacji na serwerze zapewnianym przez Operatora.

4. Umowa o dostarczanie usługi cyfrowej polegającej na korzystaniu z Aplikacji zawierana jest naczas nieoznaczony.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

5.1 z zastrzeżeniem pkt 5.3 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 9 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może odniej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. W razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą,

5.2 termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 9 Regulaminu, mogą odstąpić od umowy, liczy się:

a. dla umowy, w wykonaniu której Usługodawca wydaje towar będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 9 Regulaminu objął produkt w posiadanie,

b. dla umów o świadczenie usług – od dnia zawarcia umowy,

5.3 prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 9 Regulaminu, w wypadku Umowy:

a. świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,

b. o dostarczanie Treści Cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał konsumentowi potwierdzenie,

5.4 prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym,

5.5 po odstąpieniu od umowy przez Klienta, Usługodawca nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej, z wyjątkiem treści, które:

a. są użyteczne wyłącznie w związku z Usługą Cyfrową lub Treścią Cyfrową, która stanowiła przedmiot umowy,

b. dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej, która stanowiły przedmiot umowy,

c. zostały połączone przez Usługodawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności,

d. zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi Klientami, którzy nadal mogą z nich korzystać.

5.6 Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 5.5 niniejszego paragrafu, Usługodawca na żądanie Klienta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej dostarczonych przez Usługodawcę, nieodpłatnie, w rozsądnym terminie i w powszechnie używanym formacie do odczytu maszynowego,

5.7 w przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca może uniemożliwić Klientowi, o dalsze korzystanie z Usługi Cyfrowej, w szczególności zablokowanie Konta użytkownika.

§ 4. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW

1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o charakterze ciągłym i bezterminowym (korzystanie z Aplikacji, prowadzenie Profilu).

2. Użytkownik może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@stamply.pl lub usunięcie konta, co jest jednoznaczne z wypowiedzeniem umowy.

3. Operator może wypowiedzieć umowę o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku stwierdzenia naruszeń Użytkownika względem Operatora, po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 3 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).

4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.

5. Operator i Użytkownik mogą rozwiązać umowę o świadczenie usługi o charakterze ciągłym i bezterminowym w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

§ 5. GROMADZENIE I WYMIANA PUNTÓW NA NAGRODY

1. Za wykonywanie zadań oraz podejmowanie innych aktywności określonych w Aplikacji (np. kupowanie produktów, zostawienie opinii w mediach społecznościowych itd.), Usługobiorca bezpłatnie uzyskuje Punkty, które następnie może wymieniać na Nagrody.

2. Punkty są gromadzone w Portfelu Punktów.

3. Portfel Punktów jest bezpośrednio związany z WKL, którą Użytkownik założył u danej Firmy.

4. Nagrody za Punkty zapisane na WKL u danej Firmy nie mogą być wymieniane ani nie stanowią podstawy roszczeń u jakiejkolwiek innej Firmy prowadzącej profil w Aplikacji.

5. Wymiana Punktów na Nagrody odbywa się w placówkach stacjonarnych Firmy. Adres, godziny otwarcia oraz sposób funkcjonowania placówki stacjonarnej zostanie określony przez każdą Firmę na jej profilu.

6. Wymiana Punktów na Nagrodę, powoduje odpowiednie uszczuplenie liczby Punktów zgromadzonych w Portfelu Punktów Usługobiorcy.

7. Roszczenia reklamacyjne odnoszące się do wymiany Nagród należy kierować do Firmy, u której WKL jest prowadzona. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zgodność z umową Nagród wydawanych przez Firmę.

8. Punkty zgromadzone przez Usługobiorcę w Portfelu mogą być wykorzystane tylko w celu wymiany na Nagrody na warunkach określonych przez Firmę, u której WKL jest prowadzona i nie mogą zostać wypłacone w postaci realnego środka płatniczego.

§ 6. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

1. Użytkownik z chwilą zaakceptowania Regulaminu Użytkownik uznaje, że całość praw autorskich i wszystkie znaki towarowe związane z Aplikacją a niewyłączone postanowieniami odrębnych przepisów lub licencji, należą do Operatora i podlegają prawnej ochronie - w szczególności przez ustawę z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

2. Zabronione jest korzystanie z tych praw własności intelektualnej bądź z usług Aplikacji do celów innych niż te ściśle określone Regulaminem. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Operatorowi, będącą następstwem użycia firmy lub znaków towarowych Aplikacji bez zgody Operatora lub niezgodnie z Regulaminem.

3. Przesyłanie przez Użytkowników w ramach Aplikacji treści cyfrowych, jest równoznaczne zoświadczeniem przez te podmioty, iż posiadają one stosowne prawa do publikacji danego materiału.

4. Użytkownik, przesyłając do Aplikacji materiały i treści cyfrowe ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenia autorskich praw majątkowych i pokrewnych oraz dóbr osobistych osób trzecich ztego tytułu, a w przypadku wystąpienia w związku z tym przez jakąkolwiek osobę z jakimikolwiek roszczeniami lub żądaniami w stosunku do Operatora, zobowiązuję się zwolnić go z wszelkiej odpowiedzialności oraz do całkowitego zaspokojenia roszczeń osób trzecich w tym zakresie.

§ 7 WYMAGANIA TECHNICZNE

1. W celu prawidłowego korzystania z Aplikacji wymagane jest posiadanie urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu (np. smartfon, tablet) i posiadającego systemem operacyjny Android albo iOS.

2. Z aplikacji można również korzystać za pomocą przeglądarki internetowej - aplikacja PWA.

3. Koszty połączenia z Internetem obciążają̨ Użytkownika, stosownie do umów zawartych przezniego z operatorem telekomunikacyjnym.

4. Aplikacja jest w pełni funkcjonalna i kompatybilna z wymienionymi w pkt 1 systemami operacyjnymi.

5. Pobranie, zainstalowanie i korzystanie z Aplikacji z innych źródeł niż wskazane w Regulaminie stanowi jego naruszenie.

§ 8 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)

1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o prawach konsumenta, o której mowa w § 9 Regulaminu.

2. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.

3. Usługodawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości Ceny bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy.

4. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.

§ 9 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW

1. Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf niedotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta podwarunkiem, że umowa, którą zawiera z Usługodawcą jest bezpośrednio związana z jego działalnością gospodarczą, ale z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej.

2. Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:

2.1. niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,

2.2. odpowiedzialności z tytułu braku zgodności Treści Cyfrowej lub Usługi Cyfrowej z umową,

2.3. prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

3. Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa, którą zawarł z Usługodawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji iInformacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tamkodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.

4. Przedsiębiorcy, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu nie są objęci ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.

§ 10. ZASADY ADMINISTROWANIA DANYMI OSOBOWYMI

1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Aplikacji Stamply jest Operator.

2. Operator zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Użytkownika zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 rokuw sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

3. Korzystanie z Aplikacji oraz zawieranie umów za pośrednictwem Aplikacji (z czym wiąże się konieczność podania danych osobowych) jest całkowicie dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą, samodzielnie decyduje czy chce rozpocząć korzystanie z usług świadczonych przez Operatora. Dane osobowe Użytkowników są zbierane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (realizacja umowy).

4. W celu skorzystania z Usług opisanych w paragrafie 2 Regulaminu wymagane jest podanie przez Użytkownika danej osobowej jaką jest adres e-mail, numer telefonu, data urodzenia, imię i nazwisko/pseudonim Użytkownika.

5. Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio wzwiązku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile Użytkownik lub jego opiekun prawny wyraził stosowną zgodę.

6. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za poprawność, zakres, kompletność, treść i zgodność z przepisami prawa wprowadzanych przez niego do Aplikacji danych.

7. Operator będzie przetwarzał dane osobowe w celach związanych z poprawnym dostarczeniem usług związanych z Aplikacją, a po wyrażeniu odrębnej zgody przez Użytkownika zgodnie z pkt 5, również w celach marketingowych.

8. Dane osobowe Użytkowników przechowywane są przez Administratora:

8.1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata,

8.2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda niezostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.

9. Podczas korzystania z Aplikacji mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do urządzenia Użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.

10. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

11. Podstawy prawne żądania Użytkownika:

11.1. dostęp do danych – art. 15 RODO,

11.2. sprostowanie danych – art. 16 RODO,

11.3. usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO,

11.4. ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO,

11.5. przeniesienie danych – art. 20 RODO,

11.6. sprzeciw – art. 21 RODO,

11.7. cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.

12. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 11 niniejszego paragrafu, można przesłaćstosowną wiadomości e-mail na adres: kontakt@stamply.pl.

13. Operator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

14. Aplikacja używa plików „cookies”. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Aplikacji, dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk Aplikacji.

15. W ramach Aplikacji stosowane są dwa rodzaje plików „cookies”: „sesyjne” oraz „stałe”:

15.1. „Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeni ukońcowym Użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia Aplikacji),

15.2. „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

16. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.

17. Dane osobowe Użytkowników są przekazywane dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy świadczeniu usług Aplikacji. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).

18. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 11 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORAZ OBOWIĄZKI STRON

1. Operator zobowiązuje się wykonać Usługi z należytą starannością, ponosząc odpowiedzialność w przypadku jej niezachowania.

2. Użytkownik korzystający z usług Aplikacji jest odpowiedzialny za własne bezprawne działania. Za działania osób nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych odpowiadają ich opiekunowie prawni.

3. Każdy Użytkownik jest zobowiązany do tego, aby dane zamieszczane w Aplikacji były kompletne i aktualne oraz prezentowane z należytą starannością, z uwzględnieniem istniejących okoliczności faktycznych i prawnych, w granicach dopuszczalnych przez prawo.

4. Operator informuje Użytkowników o aktualizacjach Aplikacji przez cały okres trwania umowy o dostarczanie usługi cyfrowej między Operatorem a Użytkownikiem. Użytkownik ma obowiązek instalowania aktualizacji dostarczanych mu przez Operatora w rozsądnym czasie.

5. Odpowiedzialność za zgodność z umową Nagród, które zostały uzyskane w zamian za Punkty ponosi Firma, która owe Nagrody wydała.

6. Odpowiedzialność za szkodę, którą wywołała Nagroda wydana przez Firmę, ponosi owa Firma.

§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Użytkownik może zaprzestać korzystania z usług oferowanych przez Operatora zgodnie z Regulaminem w każdej chwili, usuwając Aplikację mobilną z urządzenia, na którym Aplikacja została zainstalowana.

2. Usunięcie Aplikacji mobilnej nie powoduje jednoczesnego usunięcia Profilu.

3. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika przy wykorzystaniu Aplikacji treści o charakterze bezprawnym.

4. W przypadku, gdy Usługa Cyfrowa jest dostarczana Usługobiorcy w sposób ciągły lub w częściach, Usługodawca jest uprawniony do dokonywania w nich zmian w celu jej poprawienia i udoskonalenia jej funkcjonalności. Zmiany te nie powodują jakichkolwiek kosztów dla Usługobiorcy.

5. Usługodawca informuje Usługobiorcę o zmianach, o których mowa w pkt 4 w sposób jasny i zrozumiały, a jeśli wprowadzana zmiana wypływa na dostęp Usługobiorcy do Usługi Cyfrowej lub Treści Cyfrowej i na korzystanie z nich, Usługodawca informuje o niej Usługobiorcę z wyprzedzeniem i poprzez przesłanie na trwałym nośniku informacji o:

a. terminie dokonania zmiany,

b. właściwościach zmiany,

c. prawie do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeśli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.

6. Usługodawca zwolniony jest z obowiązku, o którym mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, jeśli zapewnił Usługobiorcy uprawienie do zachowania bez dodatkowych kosztów Usługę Cyfrową, zgodną z umową i w stanie niezmienionym.

7. Wszelkie spory wynikłe z Umów między Operatorem, a Usługobiorcami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 7 niniejszego paragrafu.

8. Sądowe rozstrzyganie sporów:

8.1. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 8 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z 17 listopada 1964 r.,

8.2. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą niebędącym jednocześnie Konsumentem lub pomiotem o którym mowa w § 9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.

9. Usługobiorca będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

10. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

11. Zmiany, o których mowa w pkt 4 nie powodują jakichkolwiek kosztów dla Użytkowników. Jeśli wprowadzana zmiana wypływa na dostęp Użytkownika do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i na korzystanie z niej, Operator informuje o niej Użytkownika z wyprzedzeniem i poprzez przesłanie na trwałym nośniku informacji o:

11.1. terminie dokonania zmiany,

11.2. właściwościach zmiany,

11.3. prawie do wypowiedzenia umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeśli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana.

12. Regulamin jest dostępny w Aplikacji mobilnej.

13. Aplikacja dostępna jest w języku polskim, angielskim oraz ukraińskim.